måndag 11 mars 2019

Information till vårdnadshavare till elever i F-9 på Odenskolan



 Hej!

Nu under våren så kommer jag att bli rektor på Hampetorps skola och Kilsmo skola. Det innebär att jag kommer vara ansvarig för tre skolenheter. Givetvis är jag fortfarande kvar på Odenskolan. I fredags så informerades elever och vårdnadshavare om detta på Hampetorps skola och Kilsmo skola.

Under våren kommer Katrin Wilander som varit rektor tidigare lämna över enheterna till mig.

Detta innebär att det kommer att förstärkas med en biträdande rektorstjänst som kommer arbeta i nära samarbete med mig. Rekrytering av en biträdande kommer att påbörjas inom kort.

Har ni frågor eller andra funderingar kring detta så hör av er till mig. Ni har mina kontaktuppgifter nedan.

Med vänlig hälsning

Fredrik Karlsson

…………………………………………………..
Fredrik Karlsson, Rektor
Örebro kommun
Odenskolan F-9, Hampetorps skola, Kilsmo skola
019 21 58 99
Besöksadress: Örebrovägen 27
Servicecenter: 019-21 10 00
Webbplats: orebro.se
Twitter.com/orebrokommun
Facebook.com/orebrokommun

Sveriges Kvalitetskommun 2013