tisdag 9 oktober 2018

M3 Besök av gitarrläraren


I onsdags den 3/10 hade M3 besök av gitarrläraren Magnus. Efter det så skickade han information till elever och vårdnadshavare.


Hej alla barn och föräldrar i åk. 3!
Jag heter Magnus Åkesson och är gitarrlärare på Kulturskolan i Örebro. På onsdagar är jag på Odenskolan och undervisar i gitarr. Jag har besökt klassen idag och berättat lite om hur det är att spela gitarr på Kulturskolan samt spelat lite för barnen.

Om man vill spela hos mig så fungerar det så här: först anmäler man sig till Kulturskolan via kommunens hemsida (se länk nedan). Sedan pratar jag med klassens lärare och kommer fram till en bra speltid. Om fler vill börja spela så får man spelkompisar direkt, annars går det lika bra att spela ensam. Speltiden är 20 – 30 minuter.

Om ni har frågor eller vill anmäla er, hör gärna av er via mail, telefon eller sms, eller gå in på kulturskolans hemsida via länken:





Magnus Åkesson
Gitarrlärare
070-6472518