torsdag 18 december 2014

Brev från rektor


Hej!

Jag heter Fredrik Karlsson och jag är ny rektor på Odenskolan. Jag har precis börjat på skolan och håller på och lära känna verksamheten, personal och elever.

Jag har varit runt i de olika klasserna och presenterar mig och jag har fått ett jättetrevligt bemötande från alla på skolan. Jag har träffat elevrådet och dom har fått medel för att möblera skolans uppehållsytor vilket jag är väldigt glad för.

För mig är det viktigt att hem och skola samarbetar och arbetar nära varandra då det är en viktig förutsättning för att barnen och eleverna ska lyckas i skolan. Vi kommer att fortsätta med att bjuda in er till föreläsningar där vi träffas och berättar om olika saker som är relevanta för er och skolan.

Jag vill påminna om att sjukanmälan för er som har barn i åk 4-9 gör detta via skolans hemsida på http://www.orebro.se/odenskolan samt att alla som arbetar på Odenskolan enklast nås via e-postadressen fornamn.efternamn@odenskolan.net om ni vill mejla oss. Sjukanmälan för F-3 görs på telefon 019-21 58 55.

Skolan startar enligt ordinarie schema den 7 januari.

Om ni behöver komma i kontakt med mig så har ni mina kontaktuppgifter nedan. Avslutningsvis så vill också passa på att önska alla en trevlig julledighet.

Hälsningar


Fredrik Karlsson
Rektor Odenskolan
Tel: 076 551 34 10